Dum eller vad ?

Haha, jag kom till skolan idag och sen sa en kompis,
- Lura mig inte Emma (en annan kompis) har redan lurat mig, hon sa att hon inte kom till skolan p.g.a att hon hade fått någon sjukdom...
Jag ba okej...
och sen började vi gå mot mitt skåp och det gick ty 5 minuter och dum som jag är säger jag...
- Är det första April idag ? :O
Alla började typ as garva !!!
hahhahahahhahahaahhahhahahhahah!!!!!!!
Och sen jag ba,
- men det visste jag ju hehe eller inte ! haha !
och min kompis ba...
- bästa på hela dagen fan haha ! ♥
Asså shit jag brukar inte luras på första April och det va inte meningen att det skulle bli såhär men det bara blev så. fett rolig dag. Bästa på länge ! haha och lite mer haha :P ♥

Kommentarer

Regler: Reklam från tävlingar godtas, annars är det ingen kopiering utan att ha frågat mig! Dumma kommentaren godtas ej! Om jag får en riktigt elak kommentar så kommer det polisanmälas! Inga undantag! Men annars är det bara att skriva på små vackra ord :)♥

Namn:
♥Såklart jag ska komma ihåg dig♥

♥Har du mail?♥: (Var vanligen skriv den, publiseras ej på bloggen!)

♥Din bloggadress eller hemsida♥:

♥Din fina lilla kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0