Om 2010 :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jo

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har typ inget ;P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, typ inte...

4. Dog någon som stod dig nära?
JO !

5. Vilka länder besökte du?

Sverige haha :P

 

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?

En underba kille ! 

7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Jul, nyår, sommaren m.m.

8. Vad var din största framgång 2010?
Förbättrat lite betyg i skolan "STOLT!" Haha ! 

9. Största misstaget?
Ojoj, mycket finns det !

10. Har du varit mycket sjuk?
Nej typ 2 gånger...

11. Bästa köpet?
Min fatastiska systemkamera :D

 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kameran :P

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Fick träffa släckt och vänner från bla Stockholm och Uppsala !

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Gubben i lådan, hörde på den när en fett kul grej hände "hemligtstämplat" :P

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
typ samma antar jag, det går upp och ner !

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit med mina vänner och familj :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Bryt mig om personer som bara gör mig så jävla ledsen !

18. Blev du kär under 2010?

Som fan !

19. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja!!!

20. Bästa boken du läste i år?
Haha kommer inte ihåg :P

21. Något du önskade dig och fick?
Kamera !

22. Något du önskade dig men inte fick?
Ritplatta !

23. Årets bästa film(er)?
Ingen aning :P


24. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Va med kompisar och hade skit kul :)

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, tror jag nog inte :)

26. Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj och människor som förstår ♥

27. Vem saknade du?
gammelmormor :( ♥

 

28. Lärt känna nya människor?
Jadå (:


29. Kommer du komma ihåg år 2010?

JO ! ♥


Kommentarer
Postat av: Z i r r e s ♥

Har frågestund på bloggen!

Ställ gärna en fråga eller två ;)

kram.

2011-04-02 @ 09:56:07
Postat av: isabelle

vem är de som dött som stog dej nära ? <3

2011-04-02 @ 18:44:52

Regler: Reklam från tävlingar godtas, annars är det ingen kopiering utan att ha frågat mig! Dumma kommentaren godtas ej! Om jag får en riktigt elak kommentar så kommer det polisanmälas! Inga undantag! Men annars är det bara att skriva på små vackra ord :)♥

Namn:
♥Såklart jag ska komma ihåg dig♥

♥Har du mail?♥: (Var vanligen skriv den, publiseras ej på bloggen!)

♥Din bloggadress eller hemsida♥:

♥Din fina lilla kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0