Ont :( ♥

Har fett ont i mitt knä !
Hejsan :)
okej, jag har inte bloggat på ett tag, det ända var det lilla inlägget igår :)
Men jag kan ha en liten samanfattning av min vecka !
Måndag : Vanlig dag i skolan förutom att jag skadade knät på gympan :(
Tisdag : Hade fett ont i armarna efter att jag hade gått på kryckor och jag va väldigt ovan :P
Onsdag : Vanlig skoldag hade börjat vänja mig vid värken i badå armarna, händerna och knät :)
Torsdag : En blåsa spräcktes ! as ont ! (På handen asså :P ) annars vanlig skoldag :)
Fredag : NP i engelska läs - och hörförståelse, plus att jag va inne på rönkten med knät.
Lärdag : Hmm, va hemma hos min mormor och morfar, kusinerna va där ochså så kollade efter dom lite, hade en awesome dag :) Men va tvungen att åka hem på kvällen :)
På kvällen va jag på kalas hos Liv det va as kul haha !
Söndag : Ja, har inte gjort så mycket nyta idag har bara suttit på rummet typ :) Men funderar på att gå ut och fota snart :) ♥

Kommentarer

Regler: Reklam från tävlingar godtas, annars är det ingen kopiering utan att ha frågat mig! Dumma kommentaren godtas ej! Om jag får en riktigt elak kommentar så kommer det polisanmälas! Inga undantag! Men annars är det bara att skriva på små vackra ord :)♥

Namn:
♥Såklart jag ska komma ihåg dig♥

♥Har du mail?♥: (Var vanligen skriv den, publiseras ej på bloggen!)

♥Din bloggadress eller hemsida♥:

♥Din fina lilla kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0