♥Börjar nu !♥

dag 01 - en bild tagen nyligen på dig och fem fakta om dig själv.
dag 02 - meningen bakom din bloggs namn.
dag 03 - din bästa vän.
dag 04 - en vana som du önskar att du inte har.
dag 05 - en bild av någonstans du varit.
dag 06 - favorit idolen och varför.
dag 07 - en bild på någon/något som har störst inverkan på dig.
dag 08 - en person jag vill träffa just nu.
dag 09 - typ av killar jag faller för.
dag 10 - mina mål/drömmar/önskningar.
dag 11 - en bild av dig och dina vänner.
dag 12 - varför började du blogga.
dag 13 - en vanlig vecka för mig i bilder.
dag 14 - vad jag skulle göra om jag fick en miljon kronor.
dag 15 - skriv femton låtar som spelas på din spotifylista.
dag 16 - mitt favoritpogram - och varför.
dag 17 - någon du skulle vilja byta liv med för en dag - och varför.
dag 18 - din frukost.
dag 19 - smeknamn du har och varför du har de.
dag 20 - hur skulle ditt liv vara i framtiden.
dag 21 - en bild av något som gör dig glad.
dag 22 - vad gör dig annorlunda än alla andra.
dag 23 - något du längtar mycket efter.
dag 24 - innehållet i din väska.
dag 25 - en film som är värd att se.
dag 26 - din favoritårstid på året.
dag 27 - din favorit låt.
dag 28 - din favorit mat.
dag 29 - vad du vill jobba med som äldre.
dag 30 - varför gör du en 30 dagars utmaningdag 01 - en bild tagen nyligen på dig och fem fakta om dig själv.
dag 02 - meningen bakom din bloggs namn.
dag 03 - din bästa vän.
dag 04 - en vana som du önskar att du inte har.
dag 05 - en bild av någonstans du varit.
dag 06 - favorit idolen och varför.
dag 07 - en bild på någon/något som har störst inverkan på dig.
dag 08 - en person jag vill träffa just nu.
dag 09 - typ av killar jag faller för.
dag 10 - mina mål/drömmar/önskningar.
dag 11 - en bild av dig och dina vänner.
dag 12 - varför började du blogga.
dag 13 - en vanlig vecka för mig i bilder.
dag 14 - vad jag skulle göra om jag fick en miljon kronor.
dag 15 - skriv femton låtar som spelas på din spotifylista.
dag 16 - mitt favoritpogram - och varför.
dag 17 - någon du skulle vilja byta liv med för en dag - och varför.
dag 18 - din frukost.
dag 19 - smeknamn du har och varför du har de.
dag 20 - hur skulle ditt liv vara i framtiden.
dag 21 - en bild av något som gör dig glad.
dag 22 - vad gör dig annorlunda än alla andra.
dag 23 - något du längtar mycket efter.
dag 24 - innehållet i din väska.
dag 25 - en film som är värd att se.
dag 26 - din favoritårstid på året.
dag 27 - din favorit låt.
dag 28 - din favorit mat.
dag 29 - vad du vill jobba med som äldre.
dag 30 - varför gör du en 30 dagars utmaning

Kommentarer

Regler: Reklam från tävlingar godtas, annars är det ingen kopiering utan att ha frågat mig! Dumma kommentaren godtas ej! Om jag får en riktigt elak kommentar så kommer det polisanmälas! Inga undantag! Men annars är det bara att skriva på små vackra ord :)♥

Namn:
♥Såklart jag ska komma ihåg dig♥

♥Har du mail?♥: (Var vanligen skriv den, publiseras ej på bloggen!)

♥Din bloggadress eller hemsida♥:

♥Din fina lilla kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0