Dag 2♥

Mitt bästa sommarminne♥

Mitt bästa sommarminne hmm...
Det finns ju så mycket kul, gör jag så mycket kul på sommaren. Jag i Uppsala, Stockholm, Gotland (såklart) och lite överallt på fastlandet :P
Hmm det roligaste, asså jag vet inte vad jag ska välja men jag har en sak som va rolig och mindre rolig men jag kan berätta det roliga :P
Jag, farmor och faster skulle till Kalmar/Småland och då skulle vi typ åka tåg i 5-6 timmar och det va ju inte så kul men det roliga va att vi skulle bo på Kalmar stadshotell att as fint hotell :) Det va jätte fint, med TV och allt :) Och eftersom jag aldrig hade varit i centrala Kalmar så va det väldigt kul :P Och sen så när vi va på Öland och tältade :)
Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: Elsa | Foto | Musik | Vardag

sv: Naw, tack <3

Kläderna hittar jag på second hand eller i någon gammal utklädningslåda eller helt enkelt H&M ^^



Jag använder PS CS2 (Photo Shop CS2)

2011-02-04 @ 22:06:53
URL: http://elsainwonderland.blogg.se/
Postat av: sara

sv: okej ! :))

2011-02-04 @ 23:27:40
URL: http://ppuss.webblogg.se/

Regler: Reklam från tävlingar godtas, annars är det ingen kopiering utan att ha frågat mig! Dumma kommentaren godtas ej! Om jag får en riktigt elak kommentar så kommer det polisanmälas! Inga undantag! Men annars är det bara att skriva på små vackra ord :)♥

Namn:
♥Såklart jag ska komma ihåg dig♥

♥Har du mail?♥: (Var vanligen skriv den, publiseras ej på bloggen!)

♥Din bloggadress eller hemsida♥:

♥Din fina lilla kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0