Dag 3 ♥

Min bästavän♥

Jag sviker dig aldrig, jag finns här för dig.
En vän som du behöver alla, men det är tyvärr inte alla som har det.
Men jag har turen att ha dig ! Tänk om vi inte skulle gått i samma klass skulle det blivit så här då ?
Nej, det tror jag inte, tänk om va aldrig skulle ha träffas ? Vem skulle varit min bästavän då?
Inte du iaf, och jag är så j*vla glad att vi träffats ! Jag älskar dig och kommer alltid att göra, finns här för dig älskling!
Vill inte förlora dig, älskar dig as mycket det går bara inte att beskriva med ord ! 


Nathalié 

Puss&Kram

Kommentarer

Regler: Reklam från tävlingar godtas, annars är det ingen kopiering utan att ha frågat mig! Dumma kommentaren godtas ej! Om jag får en riktigt elak kommentar så kommer det polisanmälas! Inga undantag! Men annars är det bara att skriva på små vackra ord :)♥

Namn:
♥Såklart jag ska komma ihåg dig♥

♥Har du mail?♥: (Var vanligen skriv den, publiseras ej på bloggen!)

♥Din bloggadress eller hemsida♥:

♥Din fina lilla kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0