♥Saga♥

Hejsan alla :) Kom precis hem efter att ha varit först på gymnastik och sen varit i affären och köpt lite typ mellanmål till imorgon eftersom vi har NP (nationellaprov) imorgon och då ska vi liksom sitta i 3 timmar och skriva en uppsats och plus att jag har varit så mycket sjuk och då får jag va i samma grupp som dom som har lite svårt med svenska och därför så får jag hur lång tid som helst på mig (TUR!) :P Men jaja iaf när jag och Saga va på väg från bussen till gymnastiken så hade hon min kamera och tog typ as mycket kort :) Men här kommer några eller kanske alla hehe :P
Phu, det a typ allt. och eftersom vårat internet är allmänt segt idag så har det tyå tagit en halvtimme för mig att lägga in dom här bilderna så Check out and enjoy!

Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: Jenni

Fin blogg du har! :)

2011-02-09 @ 22:59:03
URL: http://jkristinap.blogg.se/
Postat av: saga

FIIIIN TRAKThOOR! :D <3 <3 <3 <3

2011-02-10 @ 21:29:58
URL: http://sagaboken.blogg.se/
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

härliga bilder! :)

2011-02-11 @ 07:37:04
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Regler: Reklam från tävlingar godtas, annars är det ingen kopiering utan att ha frågat mig! Dumma kommentaren godtas ej! Om jag får en riktigt elak kommentar så kommer det polisanmälas! Inga undantag! Men annars är det bara att skriva på små vackra ord :)♥

Namn:
♥Såklart jag ska komma ihåg dig♥

♥Har du mail?♥: (Var vanligen skriv den, publiseras ej på bloggen!)

♥Din bloggadress eller hemsida♥:

♥Din fina lilla kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0