♥Sista skoldagen imorgon!♥

Hejsan alla, jag vet det har varit dålig update :P men jag har inte haft tid och lust den här veckan. Den här veckan har känts fett dryg ! I måndags vanlig dag förutom att jag va på intesiv, tisdag samma, men igår va det fett kul min klass va och åkte skidor, första gången jag står på ett par skidor och här ser ni hur det gick :P ↓
Men jaja jag är nöjd ändå :P
Och idag hmm, typ vanlig dag men imorgon så har vi tyå språk i 90 minuter och sen ska vi se teater (2 st) och sen ska jag stå i caffis så jag slipper skolan :) eller inga lektioner iaf :P eller jo spanskan men där ser vi bara film (rätt bra faktiskt:P). Och sen är det sportlov :D Åker upp till fastlandet på söndag så jag får se hur det blir med bloggningen i helgen, men jag tror iaf att jag kommer att blogga sen i veckan hoppas det iaf :)
Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: matildaholgersson

sv; DU DÅ DANIELLA! :D <3

2011-02-24 @ 21:31:42
URL: http://fotom.blogg.se/

Regler: Reklam från tävlingar godtas, annars är det ingen kopiering utan att ha frågat mig! Dumma kommentaren godtas ej! Om jag får en riktigt elak kommentar så kommer det polisanmälas! Inga undantag! Men annars är det bara att skriva på små vackra ord :)♥

Namn:
♥Såklart jag ska komma ihåg dig♥

♥Har du mail?♥: (Var vanligen skriv den, publiseras ej på bloggen!)

♥Din bloggadress eller hemsida♥:

♥Din fina lilla kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0