Sommarjobb och Sommarlov ♥

Hej, det va länge sen jag uppdaterade nu men jag har inte haft ork att skriva ! Har haft det väldigt svårt i ca 2 veckor nu !! Men iaf, jag har 2/3 glada nyheter...
1. 2 dagar till i skolan och sen är det skolsvslutning och min klass ska åka vagn ! Eller alla 9:or ska det :P
2. Min faster fuck ledigt från jobbet så hon kommer till Gotland typ imorgon eller på onsdag för att kolla på min avslutning !
3. Jag har fått sommarjobb  :D ! Jag ska städa på Hårstudion här på Hemse :P Det kanske inte låter jätte kul men jag kommer trivas eftersom jag trivs att jobba med personalen där :) Men jaja iaf, ska försöka uppdatera oftare nu eftersom vi har sommarlov snart så hinner jag kanske lite mer :) Och sen ska jag se om jag kanske kommer ladda upp lite bilder från skolavslutningen typ i helgen eller något :) Och sen ska ni ju såklart få se min avslutningsklänning, men det får ni typ se i helgen också :)
Puss och Kram ♥

Kommentarer

Regler: Reklam från tävlingar godtas, annars är det ingen kopiering utan att ha frågat mig! Dumma kommentaren godtas ej! Om jag får en riktigt elak kommentar så kommer det polisanmälas! Inga undantag! Men annars är det bara att skriva på små vackra ord :)♥

Namn:
♥Såklart jag ska komma ihåg dig♥

♥Har du mail?♥: (Var vanligen skriv den, publiseras ej på bloggen!)

♥Din bloggadress eller hemsida♥:

♥Din fina lilla kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0