♥←Nya länkar♥

Hejsan, har lagt till några nya länkar :) Dom är fett värt att kolla in på för alla har underbara bloggar :)
Skulle bara säga det :)
Jo juste en sak till, jag ska snart ut och fota lite innan jag åker hem imorgon men eftersom jag inte har något bärbart iternet så kan jag inte lägga ut bilderna föräns på söndag eftersom jag ska redigera lite också :) Men ni får se dom då. Ja, som sagt jag åker hem från Uppsala imorgon, min båt kl: 20:00 så jag är på Gotland någon gång i motgon natt :) Saknar alla där hemma :D Och plus att det ska faktiskt bli skönt att komma hem. Idag har jag varit lite på stan, kommer ev. upp bilder på vad jag köpt senare ikväll :)
Puss ♥

Kommentarer

Regler: Reklam från tävlingar godtas, annars är det ingen kopiering utan att ha frågat mig! Dumma kommentaren godtas ej! Om jag får en riktigt elak kommentar så kommer det polisanmälas! Inga undantag! Men annars är det bara att skriva på små vackra ord :)♥

Namn:
♥Såklart jag ska komma ihåg dig♥

♥Har du mail?♥: (Var vanligen skriv den, publiseras ej på bloggen!)

♥Din bloggadress eller hemsida♥:

♥Din fina lilla kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0