♥Onödigheter♥

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta strul? - 15år
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - kanske 3 eller 4 st
Vad tycker du om kärlek? - Det är underbart men ändå javligt svårt !
När kramade du någon sist? - idag !
Kramade du någon speciell person? - M I N A bästa vänner ♥
Har du svårt för att bli kär? - Ibland ;)
När kysstes/hånglade du med någon sist? -  Oj, typ 2 eller 3 veckor sedan :P
Ångrar du det? - Nej !
Är du singel? - Nej
När fick du senast en komplimang? - Hehe ingen aning idag tror jag :P
Har du hånglat med någon av samma kön? - JO haha :P

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? - N E J ! 
Playat? - vet faktiskt inte, men det har väll nästan alla :P på något sätt.
Hånglat med nån riktigt ful? - Nej
Hånglat med fler än 50 pers? - N E J ! :O
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Ehehe jo men då körde vi sanning och konka haha :P
Gjort något riktigt dumt? - Joho !
Gjort något du verkligen ångrar?- J O !
Varit nykter på nyårsafton? - såklart, det har alla !
Åkt ambulans? - naaaaj (stolt)
Gjort nåt olagligt? - jaaaaaa
Blivit polisanmäld? - nej, tror inte det :P
Fått din mamma att gråta? - nej, inte vad jag har märkt iaf
Slagit ner någon? - nej, men bråkat
Skämts över dina föräldrar? - Nej, eller ibland :P
Skämts över dig själv? - ibland !
Sagt jag älskar dig och menat det? - jaa.
Tar du droger? - nej, onödig fråga haha :P
Dricker du? - NEJ !
Vilka kläder sover du i? - En t-shirt
Vad/Vem hatar du verkligen? - Jag tror inte att jag hatar en person riktigt mycket, man säger ju det men hata är ett väldigt starkt ord !!
Varit kär? - Flera gånger !
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - ååh ja
Är du ensam nu? - ja, eller familjen är i övriga lägenheten :P
Vill du gifta dig? - O F C !
Vill du ha barn? - Ja, men jag vill inte föda dom haha :P

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - Min faster om man inte räknar med mig :P
Såg dig gråta? - Melanie
Fick dig att gråta? - En kille !
Du delade en cigg med? - jag röker inte
Du gick på bio med? - Filmgruppen haha :P
Skällde på dig? - Mamma :P

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Nej
Kramat någon? - jaaaaa
Pussat någon? - nej
Köpt någonting? - jo, semla till kompis haha :P
Sjungit? - sjunger typ jämt :P
Saknat någon? - Ja ! ♥


Kommentarer
Postat av: niklas

Vad/Vem hatar du verkligen? - Jag tror inte att jag hatar en person riktigt mycket, man säger ju det men hata är ett väldigt starkt ord !!



Vadå Micke wannabe ?

2011-03-19 @ 08:52:24

Regler: Reklam från tävlingar godtas, annars är det ingen kopiering utan att ha frågat mig! Dumma kommentaren godtas ej! Om jag får en riktigt elak kommentar så kommer det polisanmälas! Inga undantag! Men annars är det bara att skriva på små vackra ord :)♥

Namn:
♥Såklart jag ska komma ihåg dig♥

♥Har du mail?♥: (Var vanligen skriv den, publiseras ej på bloggen!)

♥Din bloggadress eller hemsida♥:

♥Din fina lilla kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0