♥Packa♥

Ska snart börja packa eftersom jag åker till Stockholm imorgon :D Fett nice ♥
Och sen ville jag bara skriva en liten sak till en kompis men ni behöver inte läsa om ni inte vill :P ♥
Lova -  Jag finns här för dig hur du är mår, kommer alltid älska dig. Om du ska flytta till Stockholm efter sommaren kommer jag seriöst upp varje helg, kommer sakna dig så jävla mycket. Du är typ den ända vännen som jag kan lita på till 100%, om jag berättar något för dig så berättar du liksom inte vidare som alla andra ungar gör !  Fattar inte att jag hade turen att få bli just din kompis, av 400 elever på skolan valde du mig :) Dom som inte fattar att du är underbar kan dra ! Folk som bara lämnar dig, folk som snackar skit, jag fattar inte? Varför ska man dissa och snacka skit om en sån underbar person som du? Älskar dig L O V A ! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: LOVA

Serriöst Daniella, det var en kort text om mig men ändå så blir jag tårögd! det är sant, en tår höll på att falla från min kind! jag är så glad att vi har blivigt vänner, att vi har fått träffat varandra. Det var bara meningen! <3 jag älskar det tusen gånger om! TUSEN GÅNGER STARKARE!Jag finns alltid för dig skall du veta! aldrig att jag kommer att lämna dig! du och jag livet ut <3

2011-03-17 @ 17:17:30

Regler: Reklam från tävlingar godtas, annars är det ingen kopiering utan att ha frågat mig! Dumma kommentaren godtas ej! Om jag får en riktigt elak kommentar så kommer det polisanmälas! Inga undantag! Men annars är det bara att skriva på små vackra ord :)♥

Namn:
♥Såklart jag ska komma ihåg dig♥

♥Har du mail?♥: (Var vanligen skriv den, publiseras ej på bloggen!)

♥Din bloggadress eller hemsida♥:

♥Din fina lilla kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0