Bad och HLR !

Hejsan, ett tag sedan jag skrev något nu. Men har helt enkelt inte haft tid, ork, lust och inspiration :) Men nu hade jag lite att skriva om så gör ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig.
Idag i skolan hade vi bad :) fett kul men mitt knä palla inte så mycket men lite kunde jag va med iaf :) och sen fick vi glass av våran SET lärare :D Fett nice !! Hmm annars har det varit en vanlig dag hehe :P
Denna vecka är fullspäckad, typ såhär ;
Tis: HLR i skolan heldag med Röda Korset och Välkommskonsert för Indierna som va har på våran skola just nu ! Och sen typ träffa Zamira och Felicia ♥
Ons: Typ vanlig dag i skolan och sen gården med Zamira ♥
Tor: NP i matte på förmiddaen. Sen göra något kanske Zamira igen haha ♥
Fre: Vanlig kort dag i skolan fett skönt. Sen träffa 1000 kompisar och ha fett kul, hoppas jag :P ♥
Haha typ hela veckan får se vad som händer i veckan ! Puss på er ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Z amira

Sv: Jo, fixa åt mig :) <3

2011-05-04 @ 21:56:05

Regler: Reklam från tävlingar godtas, annars är det ingen kopiering utan att ha frågat mig! Dumma kommentaren godtas ej! Om jag får en riktigt elak kommentar så kommer det polisanmälas! Inga undantag! Men annars är det bara att skriva på små vackra ord :)♥

Namn:
♥Såklart jag ska komma ihåg dig♥

♥Har du mail?♥: (Var vanligen skriv den, publiseras ej på bloggen!)

♥Din bloggadress eller hemsida♥:

♥Din fina lilla kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0