Kissie♥

KOLLA ! Hon va så jävla sät innan hon började med allt det här :

 

Och kolla nu liksom !

Varför ska man förstöra sin kropp ?? Jag fattar inte !!


Hej ♥

Jag vet att det barit dålig uppdatering men jag har inte haft tid, ork oh lust...

Förra veckan va jag i Stockholm, den här veckan har jag bara inte haft lust.

Nästa vecka går vi bara 3 dagar i skolan så det blir en lång helg eftersom det är kristihimmelsfärd på torsdag och fredagen blir en klämdag sen är det lördag och söndag, och sen är vi lediga på måndagen eftersom det är Sveriges Nationaldag :D Så vi har 5 dagars helg, nice ! :D

Och sen på tisdagmorgon åker jag till stockholm och kommer hem fredag kväll :D så det blir fett nice !

Så jag går 3 dagar nästa vecka sen går jag 3 dagar till när jag kommer hem och sen så slutar man 9: an  ! :D

Fett skönt ! Åka vagn haha :P

Oj shit va mycket det blev nu :P haha jag som inte kunde komma på vad jag skulle skriva haha :P Men nu måste jag faktiskt gå :) Jag uppdaterar så fort jag kan  :) Puss på er ♥


Kommentarer

Regler: Reklam från tävlingar godtas, annars är det ingen kopiering utan att ha frågat mig! Dumma kommentaren godtas ej! Om jag får en riktigt elak kommentar så kommer det polisanmälas! Inga undantag! Men annars är det bara att skriva på små vackra ord :)♥

Namn:
♥Såklart jag ska komma ihåg dig♥

♥Har du mail?♥: (Var vanligen skriv den, publiseras ej på bloggen!)

♥Din bloggadress eller hemsida♥:

♥Din fina lilla kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0